HR Marketing
Lektorka seminára Vás zoznámi s nástrojmi interného a externého HR marketingu, ktoré môžete využiť na to, aby ste efektívne ovplyvňovali potrebné cieľové skupiny na internom aj externom trhu práce. Budovanie "značky zamestnávateľa" je jedným z mnohých predpokladov na získanie a udržanie naozaj kvalitných ľudí.
Ciele seminára:
- Získať inšpirácie pre systematický prístup k problematike HR marketingu.
- Naučiť sa zásadám aplikácie všeobecných marketingových nástrojov v oblasti HRM.
- Uvedomiť si možné nástroje interného aj externého HR marketingu.
- Podporiť praktickú analýzu súčasného stavu HRM marketingu vo firme účastníka a uvedomenie si možností rozvoja jeho efektivity.
- Zdieľať skúsenosti z tejto oblasti.
Cieľová skupina:
- HR manažéri a špecialisti.
- Manažéri a majitelia firiem.
Lektorka seminára: PhDr. Zdeňka Brázdová (profil)
Kľúčové body seminára:
- Vymedzenie HR marketingu, cieľov interného a externého HR marketingu.
- Východiská HR marketingu, systémový a strategický prístup k HR marketingu.
- Aplikácia všeobecných marketingových nástrojov do podmienok HRM - praktické inšpirácie.
- Cieľové skupiny externého marketingu - voľný akvizičný potenciál s akcentom na absolventov škôl (Trainee programy), viazaný akvizičný potenciál - ako osloviť zamestnancov viazaných u iných firiem, ako pracovať s ďalšími cieľovými skupinami trhu práce…
- Interný personálny marketing ako nástroj zvýšenia prestíže a účinnosti HRM organizácie.
- Interný HR marketing – zákaznícky prístup, kto sú interní zákazníci HR oddelenia, aké majú potreby, ako ich napĺňame. Ako zdokonaľovať a propagovať služby HR oddelenia.
- Interný HR marketing orientovaný na problémy firmy, na rozvoj vzťahov HR oddelenia s manažérmi pri zabezpečovaní nosných HR procesov.
Pozrite sa na referencie z už uskutočnených kurzov.
Cena seminára: 140 Eur bez DPH
Registrácia na kurz!
Kontaktná osoba: Maroš Mucha, tel: +421 911 01 15 78, e-mail: maros_mucha@drill.sk
Storno podmienky:
Zmeny v registračných údajoch, vrátane mena registrovaného účastníka, sú možné.
Pre úplné zrušenie registrácie platia tieto pravidlá: 30 – 15 dní pred začiatkom akcie – úhrada 50% z celkovej ceny, 14 - 7 dní pred začiatkom akcie – úhrada 75% z celkovej ceny, menej než 7 dní pred začiatkom akcie – úhrada 100% z celkovej ceny.
O zrušení účasti nás informujte na e-mailové adrese info@drill.sk.