DRILL Procurement Outsourcing
Produkt DRILL Procurement Outsourcing poskytuje komplexné služby strategického nákupu, znižuje/eliminuje náklady na prevádzku vlastného útvaru a dokáže významne redukovať náklady na externe nakupované produkty a služby až o 20 %. Vzhľadom k tomu, že zaisťujeme strategický nákup pre viacerých zákazníkov súčasne, máme detailnú znalosť jednotlivých nákladových kategórií tovaru a služieb môžeme dosiahnuť významnejšie finančné úspory.
Máme prístup k väčšiemu portfóliu dodávateľov i podrobnejšiu znalosť ich špecifických podmienok, a preto sme lepšie schopní tieto znalosti využiť pri vyjednávaní cenových a kontraktačných podmienok.
Outsourcing strategického nákupu tiež zvyšuje transparentnosť výberových riadení a nákupného procesu, minimalizuje riziká neetického jednania zamestnancov, prijímania úplatkov a provízií od dodávateľov a znižuje náklady na interný audit a kontrolu tejto oblasti. Nezávislosť externých odborníkov na internom prostredí spoločnosti predstavuje nezanedbateľnú výhodu.
Ďalším aspektom je znižovanie nákladov a úspora v súvisiacich činnostiach, napr. právne služby, logistika, riadenie zásob apod.
Pre väčšinu spoločností je neefektívne vytvárať rozsiahle útvary strategického nákupu, ktoré by zabezpečovali celé portfólio nakupovaných produktov a služieb, a preto nakupuje centrálne iba vybrané položky. My sme schopní poskytnúť komplexné služby strategického nákupu pre všetky nakupované produkty a služby.
DRILL Procurement Outsourcing poskytuje nasledujúce služby:
- Vykonávanie pravidelného prieskumu trhu, porovnávanie súčasných zmluvných partnerov s konkurenčnými spoločnosťami, benchmarking, navrhovanie výhodnejších možností spolupráce.
- Riadenie nákupu od súčasných dodávateľov a vyhľadávanie nových dodávateľov.
- Vypracovanie a vyhodnotenie „business case“ projektov a investičných aktivít.
- Zaisťovanie výberových riadení (klasických i elektronických). Identifikácia požiadaviek a cieľov, vytipovanie potenciálnych obchodných partnerov. Zostavenie výberovej komisie zo zástupcov Vašich zodpovedných útvarov a odborníkov spoločnosti DRILL. Stanovenie kritérií hodnotenia potenciálnych obchodných partnerov (napr. ich postavenie na trhu, kvalita produktov a služieb, cena a platobné podmienky, dodacia lehota, záručná lehota a pozáručný servis, referencie, apod.). Oslovenie potenciálnych obchodných partnerov, získanie dodatočných informácií od potenciálnych dodávateľov, ktorí pozitívne reagovali na vypísané výberové riadenie. Vyhodnocovanie ponúk a výber zmluvného partnera alebo partnerov.
- Organizácia on-line aukcií.
- Kontraktačné jednanie so zmluvnými partnermi.
- Vytvorenie príslušných zmlúv, ich konzultácie s Vašimi právnymi, finančnými i ďalšími zodpovednými útvarmi.
- Zapracovanie pripomienok jednotlivých útvarov do návrhu zmluvy.
- Zaistenie zodpovedajúceho prekladu zmluvy do cudzích jazykov.
- Uzavretie dohody o utajení informácií so zmluvným partnerom, ak to bude vyžadované z dôvodov poskytovania obchodného tajomstva.
- Vedenie úplného zoznamu všetkých uzavretých zmlúv a uchovávanie všetkých dokumentov týkajúcich sa výberového riadenia a návrhov zmlúv.
- Distribúciu originálov a kópií uzavretých zmlúv.
- Sledovanie doby platnosti uzavretých zmlúv a prípadné predĺženie ich platnosti. Informovanie o skončení platnosti zmluvy zodpovedným útvarom.
- Sledovanie nových trendov v oblasti procurementu, navrhovanie a zavádzanie procesov a technológií vedúcich ku znižovaniu nákladov.
Zadávaní verejných zákaziek
V špecifickej oblasti zadávania verejných zákaziek v súlade so smernicami Európskeho parlamentu a Rady č. 2004/18/ES, o koordinácii postupov pri zadávaní verejných zákaziek na stavebné práce, dodávky a služby č. 2004/17/ES, o koordinácii postupov pri zadávaní zákaziek subjektmi pôsobiacimi v odvetví vodného hospodárstva, energetiky, dopravy a poštových služieb a platnou lokálnou legislatívou poskytujeme poradenské služby i procesné, organizačné a právne zaistenie zadávania verejných zákaziek pre:
-
Podlimitné verejné zákazky na dodávky, služby a stavebné práce zadávané v otvorenom riadení, v užšom riadení, vo vyjednávanom riadení s uverejnením a v vyjednávanom riadení bez uverejnenia.
- Nadlimitné verejné zákazky na dodávky, služby a stavebné práce zadávané v otvorenom riadení, v užšom riadení, v vyjednávanom riadení s uverejnením a v vyjednávanom riadení bez uverejnenia.
V rámci poskytovania týchto služieb ponúkame našim zákazníkom:
Príprava oznámenia zadávacieho riadenia a jeho zverejnenie
- Spracovanie Oznámenia zadávacieho riadenia.
- Spracovanie návrhu zadávacích podmienok a ich vyjednávanie so Zadávateľom.
- Spracovanie návrhu kvalifikačných kritérií a ich vyjednávanie so Zadávateľom.
- Zverejnenie Oznámenia zadávacieho riadenia.
- Vypracovanie textovej časti zadávacej dokumentácie, vrátane obchodných podmienok a technickej špecifikácie.
- Rozmnoženie zadávacej dokumentácie, vrátane tlačenej a elektronickej podoby výkazu výmer.
- Vypracovanie formulárov pre doloženie údajov, ktoré sú predmetom hodnotenia kvalifikačných kritérií.
Podanie ponúk
- Predanie zadávacej dokumentácie záujemcom a uchádzačom o príslušnú verejnú zákazku, vrátane spracovania odpovedí na otázky k zadávacej dokumentácii.
- Procesné a organizačné zabezpečenie priebehu prijímania ponúk , vrátane získania potrebných dokumentov.
- Vypracovanie formulárov pre menovanie hodnotiacej komisie.
- Vypracovanie organizačného poriadku hodnotiacej komisie.
Posudzovanie ponúk
- Procesné a organizačné zabezpečenie zasadanie hodnotiacej komisie.
- Procesné a organizačné zabezpečenie otváranie obálok s ponukami, vrátane zostavenia protokolu o otváraní obálok.
- Pripravenie podkladov pre hodnotiacu komisiu pre posúdenie hodnotenia ponúk.
- Spracovanie protokolov zo všetkých jednaní hodnotiacej komisie až po vypracovanie záverečnej správy o posúdení a hodnotení ponúk.
Ukončenie zadávacieho riadenia
- Oznámenie pridelenia verejnej zákazky všetkým uchádzačom.
- Zverejnenie výsledkov zadania.
- Spracovanie Správy zadávateľa o priebehu zadávacieho riadenia.
- Spracovanie archívnej dokumentácie o priebehu zadávacieho riadenia.
- V prípade zrušenia zadávacieho riadenia zaistenie spracovania formulára zrušenia zadávacieho riadenia a zaistenie jeho zverejnenia.
- V prípade podania námietok zo strany niektorého z uchádzačov tiež spracovanie rozhodnutia zadávateľa o námietkach a spracovanie stanoviska zadávateľa pre Úrad pre ochranu hospodárskej súťaže.
Chcete sa dozvedieť viac?
Radi Vám odpovieme na všetky otázky. Vyplňte prosím aj Vaše kontaktné údaje.
Položky označené hviezdičkou (*) je nutné vyplniť.
Je nutné vyplniť aspoň jedno z polí Email a Telefón.