DRILL Obchodné zručnosti
V dnešnom konkurenčnom prostredí sa obchodníci len ťažko presadia bez dokonalých vedomostí a bez poctivej prípravy. Konkurencia vyvíja stále nové produkty a služby a zákazníci sú oveľa skúsenejší a zvyknutí si vyberať. Vy potrebujete, aby si vybrali práve Vás. Spoločnosť DRILL sa Vám snaží, na základe svojich skúseností, pomôcť identifikovať problematické miesta obchodného procesu a spolupracovať s Vami na zmene sledovaných parametrov. K tomu Vám dodávame potrebnú metodiku a taktiku. Zameriavame sa na realizáciu tréningov na základe skutočných potrieb. Hlavnou a najčastejšou cieľovou skupinou sú obchodní zástupcovia, manažéri predajných tímov a obchodní manažéri.
Na našich tréningoch obchodných zručností sa naučíte ako byť úspešný v jednotlivých fázach predajného cyklu, osvojíte si pravidlá efektívnej komunikácie so zákazníkom, naučíte sa vyjednávať so zákazníkom, riešiť sťažnosti a reklamácie a celkovo získate nástroje na vytváranie a maximalizáciu obchodných príležitostí.
Akvizičná činnosť a získavanie nových zákazníkov
Cieľová skupina:
Vzdelávací a rozvojový program je určený obchodníkom a obchodným manažérom, ktorí chcú zvýšiť efektivitu a úspešnosť svojich akvizičných aktivít.
Cieľ:
Skutočne úspešné môžu byť len tie spoločnosti, ktoré dokážu na svoju stranu získať aj tých zákazníkov, ktorí s nimi pôvodne obchodovať vôbec nezamýšľali. Cieľom programu je preto nájsť novú inšpiráciu a motiváciu k získaniu veľkých a ešte zdanlivo „nedobytných“ obstarávaní a nájsť riešenie, ako zvýšiť svoju obchodnú úspešnosť.
Obsah:
- Segmentácia zákazníkov.
- Plánovanie, komunikácia a oslovovanie zákazníkov.
- "Cold calls“.
- Marketingové nástroje pre podporu predaja.
- Predpoklady úspechu.
- Ako predísť frustrácii pri občasnom obchodnom neúspechu a nestratiť energiu.
- 7 zlatých pravidiel pre väčšiu obchodnú úspešnosť, čo odlišuje „špičkového“ obchodníka od dobrého.
- Pred stretnutím:
- Získanie pozornosti a záujmu zákazníka – kľúčové pravidlá, tipy, triky.
- Ako sa „dostať“ na schôdzku s potenciálne odmietavým zákazníkom.
- Obchodné rokovania:
- Typológia zákazníkov, ktorí „nič nechcú“.
- Dôvody, prečo rokovania fakticky končia už po prvých 5tich minútach.
- Postup ako možno získať aj zamietajúceho zákazníka.
- Triky najúspešnejších obchodníkov sveta.
- Pasce a neisté situácie – ako im predchádzať a vedieť sa z nich „vymotať“.
- Praktické tipy, ktoré Vám pomôžu dosiahnuť ciele aj v náročných situáciách.
Customer care alebo proklientský prístup v rokovaniach s externými klientmi
Efektívna komunikácia v službách zákazníkom
Cieľová skupina:
Vzdelávací a rozvojový program je určený pracovníkom služieb, ktorí sú v priamom kontakte so zákazníkmi a majú zásadný vplyv na dôveru zákazníkov a ich lojalitu.
Cieľ:
Cieľom programu je rozvíjať komunikačné zručnosti pracovníkov v prvej línii, aby zákazníci cítili, že sú v starostlivosti skutočných profesionálov. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:
- Zvýšiť profesionalitu rokovaní so zákazníkmi.
- Využiť prvý dojem vo svoj prospech.
- Viesť hovor k cieľu.
- Profesionálne začať a ukončiť rozhovor so zákazníkmi.
- Účinne argumentovať a prezentovať návrhy riešenia so zameraním na zákazníkov.
- Profesionálne komunikovať prostredníctvom telefónu a e-mailu.
Obsah:
- Význam zákazníkov a momenty pravdy.
- Zásady komunikácie orientované na zákazníkov.
- Prednosti komunikácie tvárou v tvár, telefonickej a písomnej.
- Význam prvého dojmu.
- Voľba vhodných slov a neverbálna komunikácia.
- Zisťovanie efektívnym kladením otázok – umenie počúvať.
- Návrh riešení, presvedčivá argumentácia.
- Telefónna etika – nadväzovanie a prijímanie hovoru, pozitívny záver hovoru.
- Písomná komunikácia.
- Základné situácie a ich riešenie – nácvik
Zamerané na zákazníkov
Cieľová skupina:
Vzdelávací a rozvojový program je určený pracovníkom služieb, ktorí sú v prvej línii kontaktu so zákazníkmi. Program je možné upraviť pre asistentky a špecialistov, ktorí poskytujú služby hlavne svojím kolegom a s koncovými zákazníkmi jednajú skôr príležitostne.
Cieľ:
Rozvinúť individuálne schopnosti pracovníkov prvej línie podporujúcich dôveru a lojalitu zákazníkov. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:
- Porozumieť svojej úlohe v procese uspokojovania potrieb zákazníkov.
- Rozvinúť schopnosť efektívnej komunikácie so zákazníkmi (internými aj externými).
- Využiť slovnú aj neverbálnu komunikáciu vo svoj prospech.
- Zvýšiť efektivitu riešenia prianí a požiadaviek zákazníka.
- Osvojiť si základné pravidlo telefónnej i písomnej etiky.
- Uvedomiť si priestor pre ďalšie zvyšovanie svojej profesionality.
Obsah:
- Význam zákazníkov pre našu spoločnosť.
- Vaša úloha a zodpovednosť v procese uspokojovania potrieb zákazníkov.
- Očakávania Vašich zákazníkov a momenty pravdy.
- Zásady zákaznícky orientovanej komunikácie.
- Význam prvého dojmu.
- Aktívne vedenie rozhovoru so zákazníkmi.
- Hľadanie riešenia a jeho prezentácia z hľadiska výhod pre zákazníkov.
- Telefónna etiketa.
- Pravidlá písomného kontaktu so zákazníkmi.
- Zhrnutie zásad bezkonfliktnej komunikácie.
- Akčný plán ďalšieho rozvoja.
Riešenie sťažností a reklámacií
Cieľová skupina:
Vzdelávací a rozvojový program je určený technikom a ďalším pracovníkom, ktorí riešia sťažnosti, reklamácie a iné krízové situácie so zákazníkmi.
Cieľ:
Cieľom programu je rozvíjať zručnosti účastníkov profesionálne riešiť sťažnosti, reklamácie, poruchy funkčnosti a iné krízové situácie z každodennej praxe. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:
- Získať komplexný pohľad na efektívne vedenie rozhovoru so zákazníkom.
- Pripraviť si vhodnú databázu otázok pre zisťovanie informácií v priebehu vybavovania konkrétnej situácie.
- Presvedčivo navrhovať a prezentovať riešenia z hľadiska výhod pre zákazníka.
- Čeliť manipulácii zo strany zákazníkov, hľadať obojstranne výhodné riešenia.
- Profesionálne riešiť krízové situácie z praxe.
Obsah:
- Momenty pravdy a základné zásady starostlivosti o zákazníkov.
- Rokovania podporujúce bezkonfliktnú komunikáciu.
- Základné pravidlo pre riešenie sťažností a reklamácií.
- Riešenie konfliktov vecných a vzťahových.
- Čo zákazníkov rozčúli a ako upokojiť rozčúleného zákazníka.
- Ako čeliť manipulácii zo strany zákazníkov.
- Analýza reálnych situácií z praxe účastníkov a ich riešenia.
- Zvládanie stresových situácií v kocke.
Key Account Management
Cieľová skupina:
Vzdelávací a rozvojový program je určený predovšetkým pre key account manažérov, ich nadriadených aj pre všetkých seniórnych obchodníkov, ktorí potrebujú lepšie rozvíjať a prehlbovať vzťahy so svojimi zákazníkmi.
Cieľ:
Cieľom programu je zoznámiť účastníkov s princípmi budovania dlhodobých vzťahov so zákazníkmi a starostlivosť o zákazníka. Účastníci získajú komplexnejší a strategický pohľad na riadenie obchodných aktivít a budú vedieť voliť správnu taktiku pri rozvíjaní vzťahov so svojimi zákazníkmi.
Obsah:
- Celková orientácia firmy na zákazníka.
- Uplatnenie princípov SWOT analýzy a segmentačných techník pri analýze a prácou so zákazníkmi.
- Princípy budovania a riadenie dlhodobých vzťahov so zákazníkom.
- Osvojenie si princípov uvažovania „win-win“ pri budovaní vzťahov so zákazníkom.
- Efektívne riešenie problémových situácií vo vzťahu k zákazníkovi: reklamácie, sťažnosti.
- Očakávania zákazníkov.
- Klasifikácia zákazníkov.
- Typy obchodných rokovaní a ich stratégie.
- Strategická spolupráca.
- Partnerstvo a exkluzivita.
Konzultačný predaj (Solutions Selling)
Konzultačný pradaj (Solutions Selling) I.
Cieľová skupina:
Vzdelávací a rozvojový program je určený predajcom a obchodným zástupcom.
Cieľ:
Cieľom programu je rozvinúť a zvýšiť obchodné zručnosti pracovníkov, s osobitným dôrazom na efektívne vedenie predajného rozhovoru a uzatvorenie predaja v konkrétnych podmienkach účastníkov. Schopnosť aplikovať na každodennej báze získané vedomosti tak, aby zákazníci cítili, že sú v starostlivosti profesionálov. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:
- Získať komplexný pohľad na efektívne vedenie rozhovoru so zákazníkmi.
- Pripraviť si vhodnú databázu otázok pre vedenie rozhovoru so zákazníkom – analýzu jeho potrieb.
- Presvedčivo navrhnúť a prezentovať riešenia z hľadiska výhod pre zákazníka.
- Vhodne reagovať na námietky zákazníkov v štýle „win – win“.
- Rozpoznať možnosť uzavretia predajného rokovania.
- Uvedomiť si priestor pre ďalšie zvyšovanie vlastnej kompetencie a motivácie.
Obsah:
- Konzultačný predajný proces – zásady predaja.
- Očakávania zákazníkov a momenty pravdy.
- Fáza predajného procesu a ich logika.
- Príprava na rokovanie so zákazníkom.
- Efektívna komunikácia so zákazníkmi.
- Otvorenie obchodného rokovania – význam prvého dojmu.
- Zisťovanie potrieb zákazníka efektívnym kladením otázok.
- Prezentácia produktov, služieb a ceny.
- Zvládanie námietok zákazníkov a aktívny záver rokovania.
- Starostlivosť o zákazníkov po predaji.
Konzultačný predaj (Solutions Selling) II.
Cieľová skupina:
Vzdelávací a rozvojový program je určený predajcom a obchodným zástupcom, ktorí absolvovali prvú časť.
Cieľ:
Cieľom programu je ďalej prehĺbiť a rozšíriť obchodné zručnosti obchodníkov s osobitným dôrazom na aktívne vedenie obchodného rokovania podľa konkrétneho typu zákazníka a riešení zložitejších situácií z praxe. Schopnosť aplikovať získané znalosti tak, aby zákazníci cítili, že sú v starostlivosti skutočných profesionálov. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:
- Zvýšiť svoju profesionalitu a sebaistotu.
- Porozumieť správaniu rôznych typov zákazníkov.
- V priebehu jednotlivých fáz predaja aplikovať vhodný prístup podľa konkrétneho typu zákazníkov.
- Profesionálne zvládať aj zložitejšie situácie z obchodnej praxe.
- Uvedomiť si svoje silné stránky a odhaliť priestor pre ďalší rozvoj.
Obsah:
- Rekapitulácia I. časti formou kvízu.
- Späná väzba – čo se podarilo aplikovať v praxi po kurze I.
- Základné tendencie v správaní.
- Typológia správania zákazníkov – charakteristika jednotlivých typov.
- Ideálne reakcie na rôzne typy zákazníkov v priebehu jednotlivých fáz predaja.
- Ďalšie techniky riešenia zložitejších námietok zákazníkov, ako prekonať zákazníkove „NIE“.
- Precvičovanie zložitejších situácií z praxe účastníkov.
- Vlastnosti úspešných obchodníkov.
- Akčný plán ďalšieho rozvoja.
Koučing obchodníkov v praxi
Cieľová skupina:
Vzdelávací a rozvojový program je určený obchodným manažérom, supervízorom, ktorí chcú koučovaním ďalej rozvíjať a motivovať predajcov/obchodných zástupcov na dosahovanie obchodných cieľov.
Cieľ:
Rozvinúť individuálne schopnosti a zručnosti koučovať obchodníkov so zameraním na efektívne zvýšenie predaja a dosahovanie obchodných cieľov. Schopnosť aplikovať získané zručnosti v každodennej praxi supervízorov, obchodných manažérov. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:
- Vytvoriť si komplexný pohľad na koučovanie ako efektívnejšiu kultúru vedenia ľudí.
- Ujasniť si kedy je a kedy koučing nie je vhodný.
- Aplikovať koučing v konkrétnej obchodnej praxi.
- Zvýšiť výkonnosť a motiváciu obchodníkov.
Obsah:
- Koučing v obchodnej praxi.
- Vzťah výcviku, vedenia a koučovania.
- Základný predpoklad efektívneho koučovania.
- Požiadavky na osobnosť dobrého kouča.
- Umenie počúvať.
- Fáza koučovania a koučovacia mapa GROW v obchodnej praxi.
- Koučovanie v konkrétnych podmienkach účastníkov.
- Otázky smerujúce k stanoveniu cieľov.
- Zisťovanie reality a zoznam možností.
- Stanovenie cieľov a akčný plán.
- Vonkajšie a vnútorné bariéry úspešného koučovania a ako ich prekonať.
- Prínos koučovania v obchodnej praxi.
Náročné obchodné vyjednávania
Cieľová skupina:
Vzdelávací a rozvojový program je určený manažérom, obchodným zástupcom a predajcom, ktorých každodenná práca je spojená s vyjednávaním.
Cieľ:
Cieľom programu je rozvíjať zručnosti účastníkov profesionálne vyjednávať. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:
- Osvojiť si základné postupy profesionálneho obchodného vyjednávania a úspešne ich aplikovať vo svojej praxi.
- Rozpoznať včas nátlakové techniky zo strany druhej osoby a efektívne im čeliť.
- Vyvarovať sa bežným chybám.
Obsah:
- Definícia vyjednávania a kedy je vhodné vyjednávať.
- Princíp dávania a brania, základné prístupy na rokovaní a typy vyjednávačov.
- Príprava na vyjednávanie.
- BATNA a jej význam pre úspešné vyjednávanie.
- Rozhodujúce etapy vo vyjednávaní a ich a ich analýza.
- 8 osudových chýb pri vyjednávání.
- Nátlakové taktiky v praxi a ako im čeliť.
- Vyjednávanie s ľuďmi, s ktorými nemožno vyjednávať.
- Kultúrne odlišnosti vo vyjednávaní.
- Akčný plán ďalšieho rozvoja.
Obchodná korešpondencia
Cieľová skupina:
Vzdelávací a rozvojový program je určený predovšetkým pre key account manažérov, ich nadriadených aj pre všetkých seniórnych obchodníkov, ktorí potrebujú lepšie rozvíjať a prehlbovať vzťahy so svojimi zákazníkmi.
Cieľ:
Naučíte sa, ako dať písomne najavo Váš zámer jasnou, presnou a výstižnou formou. Ako vysvetlíte, čo chcete a spôsob, akým to chcete dosiahnuť. Naučíte sa, ako dodať Vašej korešpondencii „osobný“ ráz.
Obsah:
- Formy obchodnej korešpondencie.
- Žiadosť o informácie.
- Potvrdenie zmluvy alebo dohody.
- Ponuka.
- Žiadosť o schválenie Vášho návrhu.
- Sťažnosti – ako sa podávajú a ako na ne reagovať.
- Písanie správ, reportov.
- Správy o udalostiach.
- Pridelenie oblasti a hlásenie z pracovnej cesty.
- Inšpekcia.
- Hlásenie o stave a pokroku.
- Správy o dokončení projektov.
- Správy o problémoch a odporúčacie zprávy.
- Vyšetrovanie.
- Hodnotenie.
- Analytické a realizačné študie.
- Porovnávacie analýzy.
- Memo (memorandum) – interný odkaz kolegom.
- Obchodné listy a emaily.
Predaj obchodným partnerom
Cieľová skupina:
Vzdelávací a rozvojový program určený obchodným zástupcom, ktorí predávajú výrobky, služby prostredníctvom distribučných kanálov.
Cieľ:
Cieľom programu je rozvinúť a zvýšiť predajné zručnosti obchodných zástupcov, s osobitným dôrazom na zvýšenie predaja koncovým zákazníkom prostredníctvom distribučných kanálov. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:
- Uvedomiť si svoju úlohu v predajnom procese.
- Získať komplexný pohľad na efektívne vedenie rozhovoru s obchodným partnerom.
- Presvedčivo navrhovať a prezentovať riešenia z hľadiska výhod pre obchodného partnera a koncového zákazníka.
- Vhodne reagovať na námietky obchodných partnerov.
- Uvedomiť si priestor pre ďalší rozvoj.
Obsah:
- Definícia predaja a úloha obchodného zástupcu v predajnom procese – kvíz.
- Príprava na rokovania s obchodným partnerom.
- Inventúra zásob – hodnotenie potrieb obchodného partnera.
- Efektívne zisťovanie informácií.
- Prezentácia produktov, návrhov a cien.
- Zdroje námietok a ich zvládanie.
- Techniky vedúce k aktívnemu uzavretiu.
- Vzťahy s koncovým zákazníkom.
- Hlavné funkcie a zásady podpory predaja.
Presvedčivá obchodná prezentácia
Cieľová skupina:
Vzdelávací a rozvojový program je určený obchodným zástupcom a predajcom, ktorí chcú zvýšiť presvedčivosť svojich prezentácií.
Cieľ:
Cieľom programu je zvýšiť prezentačné zručnosti obchodníkov s osobitným dôrazom na presvedčivú obsahovú aj formálnu stránku prezentácie za použitia vedecky podložených metód, aby zaujala a presvedčila zákazníkov. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:
- Zdokonaliť schopnosť presvedčivo prezentovať produkty, služby, ceny, … s využitím slovných aj mimoslovných prostriedkov.
- Prejsť od „prenosu informácií k vyvolaniu akcie“.
- Rozvinúť vhodnú argumentáciu z pohľadu prínosu pre zákazníka.
- Efektívna práca s prezentačnými pomôckami (makety, katalógy, prezentačné listy, cenníky, ...).
- Profesionálne zvládať otázky a námietky zákazníkov.
- Posilniť sebavedomie účastníkov.
Obsah:
- Skúsenosti s prezentáciami – ako zvládať strach a trému.
- Hlavný zámer prezentácie. Zámer z pohľadu cieľovej skupiny.
- Obsah a forma presvedčivej prezentácie.
- Osobnosť prezentujúceho a prostriedky nášho pôsobenia.
- Príprava efektívnej prezentácie, analýza cieľovej skupiny.
- Ako zaujať zákazníkov hneď v úvode?
- Kľúčové body prezentácie a presvedčivá argumentácia.
- Vhodná doba pre diskusiu, reakcia na otázky a zvládanie námietok.
- Pozitívny záver – výzva k akcii.
- Význam vizualizácie a profesionálne využitie techniky pri prezentácii.
- Akčný plán ďalšieho rozvoja.
Telemarketing
Cieľová skupina:
Vzdelávací a rozvojový program je určený pracovníkom, ktorí poskytujú služby zákazníkom prostredníctvom telefónu. Program možno upraviť na mieru pre asistentky, pracovníkov Informačnej linky, Help desk, Call Centra, vymáhanie pohľadávok, apod.
Cieľ:
Cieľom programu je rozvinúť a zvýšiť profesionálne zručnosti účastníkov v oblasti vybavovania zákazníkových požiadaviek prostredníctvom telefónu. Ich uvedenie do praxe, aby zákazníci cítili, že sú v starostlivosti skutočných profesionálov. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:
- Profesionálne prijímať telefónne hovory.
- Pozitívne začať, viesť a profesionálne ukončiť hovor.
- Poskytovať analytickú konzultáciu prostredníctvom telefónu.
- Pomocou vhodných otázok efektívne smerovať hovor k cieľu.
- Rýchlo sa orientovať v danej situácii a ponúknuť riešenie.
Obsah:
- Vaše úlohy a zodpovednosť v procese uspokojovania potrieb zákazníkov.
- Faktory ovplyvňujúce telefonický kontakt.
- Zásady zákaznícky orientovanej a bezkonfliktnej komunikácie.
- Pravidlá telefónnej etiky – aplikácia v konkrétnej praxi účastníkov.
- Základné situácie z praxe účastníkov a ich profesionálne riešenie.
- Riešenie konfliktných situácií z praxe účastníkov.
- Akčný plán ďalšieho rozvoja.
Telesales – efektívny nástroj podpory predaja
Cieľová skupina:
Vzdelávací a rozvojový program je určený operátorom Call Centier a pracovníkom, ktorí aktívne vyhľadávajú a oslovujú potenciálnych i súčasných zákazníkov prostredníctvom telefónu. Program možno upraviť na mieru pre konkrétne Call Centrá, obchodných zástupcov, pracovníkov podpory predaja, atď.
Cieľ:
Cieľom programu je ďalej rozvinúť profesionálne komunikačné zručnosti účastníkov s hlavným dôrazom na aktívne oslovovanie vybranej skupiny zákazníkov, rozvoj obchodných príležitostí a zvýšenie úspešnosti hovorov. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:
- Ujasniť si ciele hovoru (aktualizovať databázu, zistiť informácie, dohodnúť schôdzku, predať po telefóne).
- Aktívne nadviazať vzťah s vybranou skupinou zákazníkov a zisťovať ich ďalšie potreby.
- Presvedčivo prezentovať riešenia z hľadiska výhod pre zákazníkov.
- Zvládať námietky, vyjednávať ďalšie podmienky v štýle výhra – výhra.
- Aktívne viesť zákazníkov k rozhodnutiu.
Obsah:
- Profesionálny predaj po telefóne – fázy a ich logika.
- Zber informácií, profilovania zákazníkov, analýza kontaktnej osoby a jej miesto v rozhodovacom procese.
- Príprava hovoru – stanovenie cieľa, stratégie hovoru.
- AIDA – základná technika predaja po telefóne.
- Ako upútať pozornosť a vzbudiť záujem.
- Presvedčivá prezentácia – vyvolanie záujmu.
- Prekonanie námietok – katalóg námietky z praxe a ich riešenie.
- Výzva k akcii – techniky smerujúce k aktívnemu záveru.
Time Management pre obchodníkov
Cieľová skupina:
Vzdelávací a rozvojový program je určený obchodným zástupcom, ktorí sú často pod tlakom času, termínov a ktorí hľadajú viac priestoru pre rokovania so zákazníkmi aj pre svoj súkromný život.
Cieľ:
Cieľom programu je uviesť do praxe obchodných zástupcov základné princípy a zručnosti z oblasti riadenia času vedúce k dosiahnutiu obchodných cieľov/výsledkov a zníženie stresu. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:
- Ujasniť si pohľad na hodnotu vlastného času, času svojich kolegov, času zákazníka.
- Získať viac času prostredníctvom efektívnej osobnej organizácie.
- Úspešne analyzovať vlastnú činnosť, určovať priority a efektívne plánovať.
- Efektívne organizovať svoje obchodné aktivity.
- Odstrániť neefektívne návyky z oblasti riadenia času.
- Plne využívať dostupné nástroje riadenia času.
- Naučiť sa predchádzať stresu, riešiť stresové situácie s cieľom znížit hladinu stresu.
Obsah:
- Analýza súčasnej situácie.
- Koncept riadenia času, myslenie orientované na cieľ.
- Pravidlá a základné princípy plánovania času pre obchodných zástupcov.
- Realistický plán dňa pre obchodných zástupcov.
- Efektívne rozhodovanie a určovanie priorít v praxi obchodných zástupcov.
- Tyrania naliehavosti a ako s ňou bojovať.
- Prokrastinácia (odsúvanie času).
- Pracovní tempo a výkonnostní křivka.
- Tipy pre obchodných zástupcov.
- Efektívna práca s informáciami a komunikácie.
- Využitie nástrojov pre riadenie času v praxi obchodných zástupcov.
- Zlaté desatoro riadenie času na záver.
Radi Vám odpovieme na všetky otázky. Vyplňte prosím aj Vaše kontaktné údaje. Položky označené hviezdičkou (*) je nutné vyplniť.Chcete sa dozvedieť viac?
Je nutné vyplniť aspoň jedno z polí Email a Telefón.