Česky
Slovensky
English
Deutsch
Polski
Pусский
Sledujte nás na sociálnych sieťach: 

Navigácia

Pre zákazníkov
DRILL Training
DRILL Obchodné zručnosti

DRILL Obchodné zručnosti

V dnešnom konkurenčnom prostredí sa obchodníci len ťažko presadia bez dokonalých vedomostí a bez poctivej prípravy. Konkurencia vyvíja stále nové produkty a služby a zákazníci sú oveľa skúsenejší a zvyknutí si vyberať. Vy potrebujete, aby si vybrali práve Vás. Spoločnosť DRILL sa Vám snaží, na základe svojich skúseností, pomôcť identifikovať problematické miesta obchodného procesu a spolupracovať s Vami na zmene sledovaných parametrov.  K tomu Vám dodávame potrebnú metodiku a taktiku. Zameriavame sa na realizáciu tréningov na základe skutočných potrieb. Hlavnou a najčastejšou cieľovou skupinou sú obchodní zástupcovia, manažéri predajných tímov a obchodní manažéri.

Na našich tréningoch obchodných zručností sa naučíte ako byť úspešný v jednotlivých fázach predajného cyklu, osvojíte si pravidlá efektívnej komunikácie so zákazníkom, naučíte sa vyjednávať so zákazníkom, riešiť sťažnosti a reklamácie a celkovo získate nástroje na vytváranie a maximalizáciu obchodných príležitostí.

 

Akvizičná činnosť a získavanie nových zákazníkov

Cieľová skupina:

Vzdelávací a rozvojový program je určený obchodníkom a obchodným manažérom, ktorí chcú zvýšiť efektivitu a úspešnosť svojich akvizičných aktivít.

Cieľ:

Skutočne úspešné môžu byť len tie spoločnosti, ktoré dokážu na svoju stranu získať aj tých zákazníkov, ktorí s nimi pôvodne obchodovať vôbec nezamýšľali. Cieľom programu je preto nájsť novú inšpiráciu a motiváciu k získaniu veľkých a ešte zdanlivo „nedobytných“ obstarávaní a nájsť riešenie, ako zvýšiť svoju obchodnú úspešnosť.

Obsah:

  • Segmentácia zákazníkov.
  • Plánovanie, komunikácia a oslovovanie zákazníkov.
  • "Cold calls“.
  • Marketingové nástroje pre podporu predaja.
  • Predpoklady úspechu.
  • Ako predísť frustrácii pri občasnom obchodnom neúspechu a nestratiť energiu.
  • 7 zlatých pravidiel pre väčšiu obchodnú úspešnosť, čo odlišuje „špičkového“ obchodníka od dobrého.
  • Pred stretnutím:
    • Získanie pozornosti a záujmu zákazníka – kľúčové pravidlá, tipy, triky.
    • Ako sa „dostať“ na schôdzku s potenciálne odmietavým zákazníkom.
  • Obchodné rokovania:
    • Typológia zákazníkov, ktorí „nič nechcú“.
    • Dôvody, prečo rokovania fakticky končia už po prvých 5tich minútach.
    • Postup ako možno získať aj zamietajúceho zákazníka.
    • Triky najúspešnejších obchodníkov sveta.
    • Pasce a neisté situácie – ako im predchádzať a vedieť sa z nich „vymotať“.
    • Praktické tipy, ktoré Vám pomôžu dosiahnuť ciele aj v náročných situáciách.


Customer care alebo proklientský prístup v rokovaniach s externými klientmi

Efektívna komunikácia v službách zákazníkom

Cieľová skupina:

Vzdelávací a rozvojový program je určený pracovníkom služieb, ktorí sú v priamom kontakte so zákazníkmi a majú zásadný vplyv na dôveru zákazníkov a ich lojalitu.

Cieľ:

Cieľom programu je rozvíjať komunikačné zručnosti pracovníkov v prvej línii, aby zákazníci cítili, že sú v starostlivosti skutočných profesionálov. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:

  • Zvýšiť profesionalitu rokovaní so zákazníkmi.
  • Využiť prvý dojem vo svoj prospech.
  • Viesť hovor k cieľu.
  • Profesionálne začať a ukončiť rozhovor so zákazníkmi.
  • Účinne argumentovať a prezentovať návrhy riešenia so zameraním na zákazníkov.
  • Profesionálne komunikovať prostredníctvom telefónu a e-mailu.

Obsah:

  • Význam zákazníkov a momenty pravdy.
  • Zásady komunikácie orientované na zákazníkov.
  • Prednosti komunikácie tvárou v tvár, telefonickej a písomnej.
  • Význam prvého dojmu.
  • Voľba vhodných slov a neverbálna komunikácia.
  • Zisťovanie efektívnym kladením otázok – umenie počúvať.
  • Návrh riešení, presvedčivá argumentácia.
  • Telefónna etika – nadväzovanie a prijímanie hovoru, pozitívny záver hovoru.
  • Písomná komunikácia.
  • Základné situácie a ich riešenie – nácvik

Zamerané na zákazníkov

Cieľová skupina:

Vzdelávací a rozvojový program je určený pracovníkom služieb, ktorí sú v prvej línii kontaktu so zákazníkmi. Program je možné upraviť pre asistentky a špecialistov, ktorí poskytujú služby hlavne svojím kolegom a s koncovými zákazníkmi jednajú skôr príležitostne.

Cieľ:

Rozvinúť individuálne schopnosti pracovníkov prvej línie podporujúcich dôveru a lojalitu zákazníkov. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:

  • Porozumieť svojej úlohe v procese uspokojovania potrieb zákazníkov.
  • Rozvinúť schopnosť efektívnej komunikácie so zákazníkmi (internými aj externými).
  • Využiť slovnú aj neverbálnu komunikáciu vo svoj prospech.
  • Zvýšiť efektivitu riešenia prianí a požiadaviek zákazníka.
  • Osvojiť si základné pravidlo telefónnej i písomnej etiky.
  • Uvedomiť si priestor pre ďalšie zvyšovanie svojej profesionality.

Obsah:

  • Význam zákazníkov pre našu spoločnosť.
  • Vaša úloha a zodpovednosť v procese uspokojovania potrieb zákazníkov.
  • Očakávania Vašich zákazníkov a momenty pravdy.
  • Zásady zákaznícky orientovanej komunikácie.
  • Význam prvého dojmu.
  • Aktívne vedenie rozhovoru so zákazníkmi.
  • Hľadanie riešenia a jeho prezentácia z hľadiska výhod pre zákazníkov.
  • Telefónna etiketa.
  • Pravidlá písomného kontaktu so zákazníkmi.
  • Zhrnutie zásad bezkonfliktnej komunikácie.
  • Akčný plán ďalšieho rozvoja.

Riešenie sťažností a reklámacií

Cieľová skupina:

Vzdelávací a rozvojový program je určený technikom a ďalším pracovníkom, ktorí riešia sťažnosti, reklamácie a iné krízové situácie so zákazníkmi.

Cieľ:

Cieľom programu je rozvíjať zručnosti účastníkov profesionálne riešiť sťažnosti, reklamácie, poruchy funkčnosti a iné krízové situácie z každodennej praxe. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:

  • Získať komplexný pohľad na efektívne vedenie rozhovoru so zákazníkom.
  • Pripraviť si vhodnú databázu otázok pre zisťovanie informácií v priebehu vybavovania konkrétnej situácie.
  • Presvedčivo navrhovať a prezentovať riešenia z hľadiska výhod pre zákazníka.
  • Čeliť manipulácii zo strany zákazníkov, hľadať obojstranne výhodné riešenia.
  • Profesionálne riešiť krízové situácie z praxe.

Obsah:

  • Momenty pravdy a základné zásady starostlivosti o zákazníkov.
  • Rokovania podporujúce bezkonfliktnú komunikáciu.
  • Základné pravidlo pre riešenie sťažností a reklamácií.
  • Riešenie konfliktov vecných a vzťahových.
  • Čo zákazníkov rozčúli a ako upokojiť rozčúleného zákazníka.
  • Ako čeliť manipulácii zo strany zákazníkov.
  • Analýza reálnych situácií z praxe účastníkov a ich riešenia.
  • Zvládanie stresových situácií v kocke.


Key Account Management

Cieľová skupina:

Vzdelávací a rozvojový program je určený predovšetkým pre key account manažérov, ich nadriadených aj pre všetkých seniórnych obchodníkov, ktorí potrebujú lepšie rozvíjať a prehlbovať vzťahy so svojimi zákazníkmi.

Cieľ:

Cieľom programu je zoznámiť účastníkov s princípmi budovania dlhodobých vzťahov so zákazníkmi a starostlivosť o zákazníka. Účastníci získajú komplexnejší a strategický pohľad na riadenie obchodných aktivít a budú vedieť voliť správnu taktiku pri rozvíjaní vzťahov so svojimi zákazníkmi.

Obsah:

  • Celková orientácia firmy na zákazníka.
  • Uplatnenie princípov SWOT analýzy a segmentačných techník pri analýze a prácou so zákazníkmi.
  • Princípy budovania a riadenie dlhodobých vzťahov so zákazníkom.
  • Osvojenie si princípov uvažovania „win-win“ pri budovaní vzťahov so zákazníkom.
  • Efektívne riešenie problémových situácií vo vzťahu k zákazníkovi: reklamácie, sťažnosti.
  • Očakávania zákazníkov.
  • Klasifikácia zákazníkov.
  • Typy obchodných rokovaní a ich stratégie.
  • Strategická spolupráca.
  • Partnerstvo a exkluzivita.


Konzultačný predaj (Solutions Selling)

Konzultačný pradaj (Solutions Selling) I.

Cieľová skupina:

Vzdelávací a rozvojový program je určený predajcom a obchodným zástupcom.

Cieľ:

Cieľom programu je rozvinúť a zvýšiť obchodné zručnosti pracovníkov, s osobitným dôrazom na efektívne vedenie predajného rozhovoru a uzatvorenie predaja v konkrétnych podmienkach účastníkov. Schopnosť aplikovať na každodennej báze získané vedomosti tak, aby zákazníci cítili, že sú v starostlivosti profesionálov. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:

  • Získať komplexný pohľad na efektívne vedenie rozhovoru so zákazníkmi.
  • Pripraviť si vhodnú databázu otázok pre vedenie rozhovoru so zákazníkom – analýzu jeho potrieb.
  • Presvedčivo navrhnúť a prezentovať riešenia z hľadiska výhod pre zákazníka.
  • Vhodne reagovať na námietky zákazníkov v štýle „win – win“.
  • Rozpoznať možnosť uzavretia predajného rokovania.
  • Uvedomiť si priestor pre ďalšie zvyšovanie vlastnej kompetencie a motivácie.

Obsah:

  • Konzultačný predajný proces – zásady predaja.
  • Očakávania zákazníkov a momenty pravdy.
  • Fáza predajného procesu a ich logika.
  • Príprava na rokovanie so zákazníkom.
  • Efektívna komunikácia so zákazníkmi.
  • Otvorenie obchodného rokovania – význam prvého dojmu.
  • Zisťovanie potrieb zákazníka efektívnym kladením otázok.
  • Prezentácia produktov, služieb a ceny.
  • Zvládanie námietok zákazníkov a aktívny záver rokovania.
  • Starostlivosť o zákazníkov po predaji.

Konzultačný predaj (Solutions Selling) II.

Cieľová skupina:

Vzdelávací a rozvojový program je určený predajcom a obchodným zástupcom, ktorí absolvovali prvú časť.

Cieľ:

Cieľom programu je ďalej prehĺbiť a rozšíriť obchodné zručnosti obchodníkov s osobitným dôrazom na aktívne vedenie obchodného rokovania podľa konkrétneho typu zákazníka a riešení zložitejších situácií z praxe. Schopnosť aplikovať získané znalosti tak, aby zákazníci cítili, že sú v starostlivosti skutočných profesionálov. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:

  • Zvýšiť svoju profesionalitu a sebaistotu.
  • Porozumieť správaniu rôznych typov zákazníkov.
  • V priebehu jednotlivých fáz predaja aplikovať vhodný prístup podľa konkrétneho typu zákazníkov.
  • Profesionálne zvládať aj zložitejšie situácie z obchodnej praxe.
  • Uvedomiť si svoje silné stránky a odhaliť priestor pre ďalší rozvoj.

Obsah:

  • Rekapitulácia I. časti formou kvízu.
  • Späná väzba – čo se podarilo aplikovať v praxi po kurze I.
  • Základné tendencie v správaní.
  • Typológia správania zákazníkov – charakteristika jednotlivých typov.
  • Ideálne reakcie na rôzne typy zákazníkov v priebehu jednotlivých fáz predaja.
  • Ďalšie techniky riešenia zložitejších námietok zákazníkov, ako prekonať zákazníkove „NIE“.
  • Precvičovanie zložitejších situácií z praxe účastníkov.
  • Vlastnosti úspešných obchodníkov.
  • Akčný plán ďalšieho rozvoja.


Koučing obchodníkov v praxi

Cieľová skupina:

Vzdelávací a rozvojový program je určený obchodným manažérom, supervízorom, ktorí chcú koučovaním ďalej rozvíjať a motivovať predajcov/obchodných zástupcov na dosahovanie obchodných cieľov.

Cieľ:

Rozvinúť individuálne schopnosti a zručnosti koučovať obchodníkov so zameraním na efektívne zvýšenie predaja a dosahovanie obchodných cieľov. Schopnosť aplikovať získané zručnosti v každodennej praxi supervízorov, obchodných manažérov. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:

  • Vytvoriť si komplexný pohľad na koučovanie ako efektívnejšiu kultúru vedenia ľudí.
  • Ujasniť si kedy je a kedy koučing nie je vhodný.
  • Aplikovať koučing v konkrétnej obchodnej praxi.
  • Zvýšiť výkonnosť a motiváciu obchodníkov.

Obsah:

  • Koučing v obchodnej praxi.
  • Vzťah výcviku, vedenia a koučovania.
  • Základný predpoklad efektívneho koučovania.
  • Požiadavky na osobnosť dobrého kouča.
  • Umenie počúvať.
  • Fáza koučovania a koučovacia mapa GROW v obchodnej praxi.
  • Koučovanie v konkrétnych podmienkach účastníkov.
  • Otázky smerujúce k stanoveniu cieľov.
  • Zisťovanie reality a zoznam možností.
  • Stanovenie cieľov a akčný plán.
  • Vonkajšie a vnútorné bariéry úspešného koučovania a ako ich prekonať.
  • Prínos koučovania v obchodnej praxi.


Náročné obchodné vyjednávania

Cieľová skupina:

Vzdelávací a rozvojový program je určený manažérom, obchodným zástupcom a predajcom, ktorých každodenná práca je spojená s vyjednávaním.

Cieľ:

Cieľom programu je rozvíjať zručnosti účastníkov profesionálne vyjednávať. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:

  • Osvojiť si základné postupy profesionálneho obchodného vyjednávania a úspešne ich aplikovať vo svojej praxi.
  • Rozpoznať včas nátlakové techniky zo strany druhej osoby a efektívne im čeliť.
  • Vyvarovať sa bežným chybám.

Obsah:

  • Definícia vyjednávania a kedy je vhodné vyjednávať.
  • Princíp dávania a brania, základné prístupy na rokovaní a typy vyjednávačov.
  • Príprava na vyjednávanie.
  • BATNA a jej význam pre úspešné vyjednávanie.
  • Rozhodujúce etapy vo vyjednávaní a ich a ich analýza.
  • 8 osudových chýb pri vyjednávání.
  • Nátlakové taktiky v praxi a ako im čeliť.
  • Vyjednávanie s ľuďmi, s ktorými nemožno vyjednávať.
  • Kultúrne odlišnosti vo vyjednávaní.
  • Akčný plán ďalšieho rozvoja.


Obchodná korešpondencia

Cieľová skupina:

Vzdelávací a rozvojový program je určený predovšetkým pre key account manažérov, ich nadriadených aj pre všetkých seniórnych obchodníkov, ktorí potrebujú lepšie rozvíjať a prehlbovať vzťahy so svojimi zákazníkmi.

Cieľ:

Naučíte sa, ako dať písomne najavo Váš  zámer jasnou, presnou a výstižnou formou.  Ako vysvetlíte, čo chcete a spôsob, akým to chcete dosiahnuť. Naučíte sa, ako dodať  Vašej korešpondencii  „osobný“ ráz.

Obsah:

  • Formy obchodnej korešpondencie.
  • Žiadosť o informácie.
  • Potvrdenie zmluvy alebo dohody.
  • Ponuka.
  • Žiadosť o schválenie Vášho návrhu.
  • Sťažnosti – ako sa podávajú a ako na ne reagovať.
  • Písanie správ, reportov.
  • Správy o udalostiach.
  • Pridelenie oblasti a hlásenie z pracovnej cesty.
  • Inšpekcia.
  • Hlásenie o stave a pokroku.
  • Správy o dokončení projektov.
  • Správy o problémoch a odporúčacie zprávy.
  • Vyšetrovanie.
  • Hodnotenie.
  • Analytické a realizačné študie.
  • Porovnávacie analýzy.
  • Memo (memorandum) – interný odkaz kolegom.
  • Obchodné listy a emaily.


Predaj obchodným partnerom

Cieľová skupina:

Vzdelávací a  rozvojový program určený obchodným zástupcom, ktorí predávajú výrobky, služby prostredníctvom distribučných kanálov.

Cieľ:

Cieľom programu je rozvinúť a zvýšiť predajné zručnosti obchodných zástupcov, s osobitným dôrazom na zvýšenie predaja koncovým zákazníkom prostredníctvom distribučných kanálov. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:

  • Uvedomiť si svoju úlohu v predajnom procese.
  • Získať komplexný pohľad na efektívne vedenie rozhovoru s obchodným partnerom.
  • Presvedčivo navrhovať a prezentovať riešenia z hľadiska výhod pre obchodného partnera a koncového zákazníka.
  • Vhodne reagovať na námietky obchodných partnerov.
  • Uvedomiť si priestor pre ďalší rozvoj.

Obsah:

  • Definícia predaja a úloha obchodného zástupcu v predajnom procese – kvíz.
  • Príprava na rokovania s obchodným partnerom.
  • Inventúra zásob – hodnotenie potrieb obchodného partnera.
  • Efektívne zisťovanie informácií.
  • Prezentácia produktov, návrhov a cien.
  • Zdroje námietok a ich zvládanie.
  • Techniky vedúce k aktívnemu uzavretiu.
  • Vzťahy s koncovým zákazníkom.
  • Hlavné funkcie a zásady podpory predaja.


Presvedčivá obchodná prezentácia

Cieľová skupina:

Vzdelávací a rozvojový program je určený obchodným zástupcom a predajcom, ktorí chcú zvýšiť presvedčivosť svojich prezentácií.

Cieľ:

Cieľom programu je zvýšiť prezentačné zručnosti obchodníkov s osobitným dôrazom na presvedčivú obsahovú aj formálnu stránku prezentácie za použitia vedecky podložených metód, aby zaujala a presvedčila zákazníkov. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:

  • Zdokonaliť schopnosť presvedčivo prezentovať produkty, služby, ceny, … s využitím slovných aj mimoslovných prostriedkov.
  • Prejsť od „prenosu informácií k vyvolaniu akcie“.
  • Rozvinúť vhodnú argumentáciu z pohľadu prínosu pre zákazníka.
  • Efektívna práca s prezentačnými pomôckami (makety, katalógy, prezentačné listy, cenníky, ...).
  • Profesionálne zvládať otázky a námietky zákazníkov.
  • Posilniť sebavedomie účastníkov.

Obsah:

  • Skúsenosti s prezentáciami – ako zvládať strach a trému.
  • Hlavný zámer prezentácie. Zámer z pohľadu cieľovej skupiny.
  • Obsah a forma presvedčivej prezentácie.
  • Osobnosť prezentujúceho a prostriedky nášho pôsobenia.
  • Príprava efektívnej prezentácie, analýza cieľovej skupiny.
  • Ako zaujať zákazníkov hneď v úvode?
  • Kľúčové body prezentácie a presvedčivá argumentácia.
  • Vhodná doba pre diskusiu, reakcia na otázky a zvládanie námietok.
  • Pozitívny záver – výzva k akcii.
  • Význam vizualizácie a profesionálne využitie techniky pri prezentácii.
  • Akčný plán ďalšieho rozvoja.


Telemarketing

Cieľová skupina:

Vzdelávací a rozvojový program je určený pracovníkom, ktorí poskytujú služby zákazníkom prostredníctvom telefónu. Program možno upraviť na mieru pre asistentky, pracovníkov Informačnej linky, Help desk, Call Centra, vymáhanie pohľadávok, apod.

Cieľ:

Cieľom programu je rozvinúť a zvýšiť profesionálne zručnosti účastníkov v oblasti vybavovania zákazníkových požiadaviek prostredníctvom telefónu. Ich uvedenie do praxe, aby zákazníci cítili, že sú v starostlivosti skutočných profesionálov. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:

  • Profesionálne prijímať telefónne hovory.
  • Pozitívne začať, viesť a profesionálne ukončiť hovor.
  • Poskytovať analytickú konzultáciu prostredníctvom telefónu.
  • Pomocou vhodných otázok efektívne smerovať hovor k cieľu.
  • Rýchlo sa orientovať v danej situácii a ponúknuť riešenie.

Obsah:

  • Vaše úlohy a zodpovednosť v procese uspokojovania potrieb zákazníkov.
  • Faktory ovplyvňujúce telefonický kontakt.
  • Zásady zákaznícky orientovanej a bezkonfliktnej komunikácie.
  • Pravidlá telefónnej etiky – aplikácia v konkrétnej praxi účastníkov.
  • Základné situácie z praxe účastníkov a ich profesionálne riešenie.
  • Riešenie konfliktných situácií z praxe účastníkov.
  • Akčný plán ďalšieho rozvoja.


Telesales – efektívny nástroj podpory predaja

Cieľová skupina:

Vzdelávací a rozvojový program je určený operátorom Call Centier a pracovníkom, ktorí aktívne vyhľadávajú a oslovujú potenciálnych i súčasných zákazníkov prostredníctvom telefónu. Program možno upraviť na mieru pre konkrétne Call Centrá, obchodných zástupcov, pracovníkov podpory predaja, atď.

Cieľ:

Cieľom programu je ďalej rozvinúť profesionálne komunikačné zručnosti účastníkov s hlavným dôrazom na aktívne oslovovanie vybranej skupiny zákazníkov, rozvoj obchodných príležitostí a zvýšenie úspešnosti hovorov. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:

  • Ujasniť si ciele hovoru (aktualizovať databázu, zistiť informácie, dohodnúť schôdzku, predať po telefóne).
  • Aktívne nadviazať vzťah s vybranou skupinou zákazníkov a zisťovať ich ďalšie potreby.
  • Presvedčivo prezentovať riešenia z hľadiska výhod pre zákazníkov.
  • Zvládať námietky, vyjednávať ďalšie podmienky v štýle výhra – výhra.
  • Aktívne viesť zákazníkov k rozhodnutiu.

Obsah:

  • Profesionálny predaj po telefóne – fázy a ich logika.
  • Zber informácií, profilovania zákazníkov, analýza kontaktnej osoby a jej miesto v rozhodovacom procese.
  • Príprava hovoru – stanovenie cieľa, stratégie hovoru.
  • AIDA – základná technika predaja po telefóne.
  • Ako upútať pozornosť a vzbudiť záujem.
  • Presvedčivá prezentácia – vyvolanie záujmu.
  • Prekonanie námietok – katalóg námietky z praxe a ich riešenie.
  • Výzva k akcii – techniky smerujúce k aktívnemu záveru.


Time Management pre obchodníkov

Cieľová skupina:

Vzdelávací a rozvojový program je určený obchodným zástupcom, ktorí sú často pod tlakom času, termínov a ktorí hľadajú viac priestoru pre rokovania so zákazníkmi aj pre svoj súkromný život.

Cieľ:

Cieľom programu je uviesť do praxe obchodných zástupcov základné princípy a zručnosti z oblasti riadenia času vedúce k dosiahnutiu obchodných cieľov/výsledkov a zníženie stresu. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:

  • Ujasniť si pohľad na hodnotu vlastného času, času svojich kolegov, času zákazníka.
  • Získať viac času prostredníctvom efektívnej osobnej organizácie.
  • Úspešne analyzovať vlastnú činnosť, určovať priority a efektívne plánovať.
  • Efektívne organizovať svoje obchodné aktivity.
  • Odstrániť neefektívne návyky z oblasti riadenia času.
  • Plne využívať dostupné nástroje riadenia času.
  • Naučiť sa predchádzať stresu, riešiť stresové situácie s cieľom znížit hladinu stresu.

Obsah:

  • Analýza súčasnej situácie.
  • Koncept riadenia času, myslenie orientované na cieľ.
  • Pravidlá a základné princípy plánovania času pre obchodných zástupcov.
  • Realistický plán dňa pre obchodných zástupcov.
  • Efektívne rozhodovanie a určovanie priorít v praxi obchodných zástupcov.
  • Tyrania naliehavosti a ako s ňou bojovať.
  • Prokrastinácia (odsúvanie času).
  • Pracovní tempo a výkonnostní křivka.
  • Tipy pre obchodných zástupcov.
  • Efektívna práca s informáciami a komunikácie.
  • Využitie nástrojov pre riadenie času v praxi obchodných zástupcov.
  • Zlaté desatoro riadenie času na záver.

Chcete sa dozvedieť viac?

Radi Vám odpovieme na všetky otázky. Vyplňte prosím aj Vaše kontaktné údaje.

Položky označené hviezdičkou (*) je nutné vyplniť.
Je nutné vyplniť aspoň jedno z polí Email a Telefón.

Meno*:
Email:
Telefón:
Správa*:
Opíšte kód*:
Iný obrázok!
Kontrolný kód: