DRILL Špeciálne zručnosti
S rastúcimi nárokmi na všetky kategórie zamestnancov sa zvyšuje aj rozsah potrebných vedomostí a schopností. Stále častejšie je potreba efektívne prepojiť tvrdé(odborné) a mäkké schopnosti. Súčasťou komplexného rozvoja zamestnancov by preto malo byť vzdelávanie previazané vo všetkých oblastiach.
Spoločnosť DRILL Vám preto ponúka aj špeciálne tréningy, ktoré sú zamerané na rozvoj špeciálnych zručností a znalostí určených pre konkrétne pozície.
Bezpečnost
Bezpečnosť obchodných zástupcov
Cieľová skupina:
Obchodní zástupcovia a ich priami nadriadení, ktorí sú vystavení zvýšenému riziku pri prevoze tovaru a hotovosti a rizikovým situáciám pri predajných aktivitách.
Cieľ:
Cieľom programu je, aby sa účastníci oboznámili s technikami pozorovanie a prevencia rizík pri ich každodenných aktivitách. Absolvovaní kurzu účastníkom umožní:
- Naučiť sa rozpoznať nebezpečnú situáciu.
- Odhaliť, či je na trase sledovaný(a).
- Precvičiť techniky pozorovania.
- Naučiť sa zvládnuť krízovú situáciu, ktoré môže byť vystavený(á).
Obsah:
- Prípadové situácie a ich rozbor.
- Pozorovanie ako základ prevencie.
- Preventívne opatrenia.
- Napadnutie, krádež.
Ako správne pracovať s internou dokumentáciou, smernicami a normami
Cieľová skupina:
Seminár je vhodný pre pracovníkov, ktorí majú na starosti internú dokumentáciu, kvalitu podnikových smerníc, a tiež pre každého, kto sa podnikovými smernicami musí riadiť. Ocenia ho predovšetkým tí, ktorí stoja o to, aby interné smernice podporovali záujem firmy.
Cieľ:
Ukázať prínosy efektívnejšie práce v oblasti práce s internou dokumentáciou, smernicami a normami. Poukázať na jazyková úskalia v dokumentácii. Absolvovanie intenzívneho výcviku účastníkom umožní:
- Skvalitniť firemnú kultúru zlepšením "vnútornej legislatívy".
- Postúpi podnety a vecné argumenty, prečo je to dôležité..
Obsah:
- Typické prínosy a typická úskalia interných smerníc (noriem).
- Význam stručného a jednoznačného vyjadrovania v texte smerníc.
- Generálne upratovanie vo firme má v mnohých prípadoch začať práve v jej smerniciach.
- Smernica ako možný priesečník konfliktu záujmov.
- Smernice a procesne riadená organizácia.
- Smernica ako dobré východisko pre všeobecne prospešný firemné konsenzus.
- Jazykové hľadiská v internej dokumentácii.
- Aktualizácia smerníc.
HR
HR Partner businessu
Cieľová skupina:
Vzdelávací a rozvojový program je určený personálnym manažérom a špecialistom, majiteľom a manažérom firiem, ktorí chcú rozvíjať efektívne fungovanie riadenia ľudských zdrojov ako jedného z nástrojov podpory jej výkonu.
Cieľ:
Absolvovanie vzdelávacieho programu účastníkom umožní:
- Uvedomiť si strategický význam riadenia ľudských zdrojov v súčasnom ekonomickom prostredí.
- Zanalyzovať aktuálnu situáciu v oblasti riadenia ľudských zdrojov firmy a aktuálnu úlohu personálnych manažérov a špecialistov.
- Získať inšpirácie pre interný personálny marketing - ako posilniť prestíž riadenia ľudských zdrojov - zmena úlohy personalistov ako strategických partnerov, poradcov, koučov manažérov firmy.
Obsah:
- Strategický význam riadenia ľudských zdrojov v súčasnom ekonomickom prostredí, čo ho aktuálne ovplyvňuje a prečo.
- Stratégia manažmentu ľudských zdrojov, ako ju prakticky nastaviť, s akými východiskami pri tom počítať.
- Ako zvýšiť kompetencie manažérov firmy ako partnerov v oblasti RĽZ.
- Vlastná analýza aktuálnej úlohy personálnych manažérov a špecialistov vo firme, príčin súčasného stavu a možností pozitívneho rozvoja.
- Kompetencie personalistov ako partnerov, sebahodnotenie vlastných silných a slabých stránok, akčný plán vlastného rozvoja.
- Zákaznícky prístup k riadeniu ľudských zdrojov.
- Ako nastaviť a zefektívniť partnerský vzťah s manažérmi firmy - "zákaznícke analýzy" v oblasti riadenia ľudských zdrojov.
- Zdokonaľovanie "služieb" v úlohe partnera.
- Propagácia služieb.
- Podpora väčšej orientácie riadenia ľudských zdrojov na firemné procesy.
- Podpora pozitívnych vzťahov s manažérmi na všetkých stupňoch riadenia.
- Podpora internej komunikácie ako jedného z nástrojov rozvoja riadenia ľudských zdrojov - systémový prístup, partnerský prístup.
HR v praxi pre manažérov
Cieľová skupina:
Vzdelávací a rozvojový program je určený majiteľom firiem a manažérom, ktorí zodpovedajú za praktické riadenie ľudských zdrojov firmy.
Cieľ:
Absolvovanie vzdelávacieho programu účastníkom umožní:
- Uvedomiť si strategický význam riadenia ľudských zdrojov v súčasnom ekonomickom prostredí.
- Zanalyzovať aktuálnu situáciu v oblasti riadenia ľudských zdrojov firmy.
- Naučiť sa prakticky tvoriť stratégiu manažmentu ľudských zdrojov.
- Zvládnuť základné princípy, ako nastaviť nosný systém manažmentu ľudských zdrojov firmy ako aktívneho nástroja podpory jej výkonu.
Obsah:
- Strategický význam riadenia ľudských zdrojov v súčasnom ekonomickom prostredí, čo ho aktuálne ovplyvňuje a prečo.
- Stratégia manažmentu ľudských zdrojov, ako ju prakticky nastaviť, s akými východiskami pri tom počítať.
- Kľúčové faktory výkonu firmy - vplyv procesného riadenia ľudských zdrojov na ich podporu.
- Základné zásady, ako v praxi nastaviť funkčný systém manažérstva ľudských zdrojov od zodpovednosťou až po jeho efektívne fungovanie - ako nastaviť požiadavky na spôsobilosť, na pracovné miesta, ako vyberať zamestnancov a riadiť ich integráciu do firmy, ako riadiť (hodnotiť) pracovný výkon, ako systematicky zabezpečovať rozvoj pracovníkov, ako ich motivovať a odmeňovať, ako podporovať dobré pracovné vzťahy.
Tréner profesionál
Cieľová skupina:
Vzdelávací a rozvojový program je určený interným aj externým lektorom a školiteľom, ktorí usilujú o zvýšenie profesionality vzdelávacích programov.
Cieľ:
Osvojiť si a uviesť do praxe účinné postupy vzdelávania dospelých a zvýšiť efektivitu školenia. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:
- Navrhnúť, pripraviť a efektívne viesť interaktívny vzdelávací program.
- Využívať rôzne tréningové prístupy a metódy v praxi.
- Profesionálne pracovať so spätnou väzbou a hodnotením účastníkov.
- Implementovať výsledky hodnotenia do vzdelávacieho procesu.
Obsah:
- Špecifiká vzdelávania dospelých:
- Cesty k zmenám myšlienkových procesov a postojov.
- Osvedčené didaktické postupy.
- Tréningový cyklus:
- Analýza výcvikových potrieb.
- Návrh vzdelávacieho programu.
- Vlastná realizácia.
- Vyhodnotenie vzdelávacieho programu.
- Lektorské zručnosti:
- 3 P – kľúčové prvky úspechu lektora (príprava, účastníci, proces).
- Nadviazanie kontaktu s poslucháčmi a udržanie záujmu.
- Názorné pomôcky, didaktická technika a ich efektívne využívanie v praxi.
- Problémoví účastníci a techniky práce s nimi.
- Sprievodca jednotlivými fázami výcvikového programu (príprava, začatie, hlavná časť, záver).
- Program vlastného kariérneho rastu.
IT
Ako zabezpečiť efektivitu nákladov do IT služieb
Cieľová skupina:
Cieľovou skupinou tohto vzdelávacieho programu je management spoločnosti.
Cieľ:
Účastníci školenia si osvoja základné princípy hodnotenia prínosov IT aktivít pre činnosť firmy z pohľadu dosiahnutia firemných cieľov a vynaložených nákladov, poslanie a firemné pripravenosti. Absolvovaní intenzívneho výcviku účastníkom umožní:
- Identifikovať príznaky jednotlivých nedostatkov v existujúcej organizácii.
- Identifikovať optimálny stav riadenia IT služieb riadených pridanou hodnotou pre organizáciu.
- Osvojiť si postup pri hodnotení súčasného stavu a odstraňovaní najvážnejších nedostatkov.
Voliteľné:
- Riadenie zmien - kritické prvky pri zavádzaní organizačné zmeny za účelom dosiahnutia zlepšenia pridanej hodnoty IT.
Obsah:
- Základné pojmy a definície.
- Najčastejšie problémy signalizujúce potrebu riadenia pridanej hodnoty IT.
- Aká je spoločná charakteristika firmy riadenej pridanou hodnotou.
- Príklady postupu pri hodnotení súčasného stavu firmy - IT náklady / pridaná hodnota.
- Aký postup zvoliť pri inicializácii zmeny prístupu k IT nákladom / prínosom.
Voliteľné:
- Ako riadiť zavedenie komplexné zmeny prístupu k IT nákladom / prínosy.
Ako zabezpečiť prevádzku firmy v krízových situáciách
Cieľová skupina:
Cieľovou skupinou tohto vzdelávacieho programu je management spoločnosti.
Cieľ:
Účastníci školenia si osvoja základné princípy "business continuity", hodnotenie kritickosti jednotlivých činností firmy z pohľadu firemného poslania a firemné pripravenosti k riadenému riešeniu jednotlivých krízových scenárov. Absolvovanie intenzívneho výcviku účastníkom umožní:
- Identifikovať firemné procesy a ich dôležitosť z pohľadu firmy ako celku.
- Identifikovať možné nebezpečenstvo a vytvoriť scenáre, na ktoré je vhodné sa zamerať.
- Identifikovať krízový tím, jeho zloženie a zodpovednosti.
Voliteľné:
- Ako pripraviť a testovať plán obnovenie IT služieb v nadväznosti na firemný plán.
Obsah:
- Základné pojmy a definície.
- Čo je firemný proces.
- Dôležitosť / kritickosť procesov v nadväznosti na zameranie firmy.
- Typické krízové scenáre.
- Typické zloženie krízového tímu a základné úlohy.
- Odporúčaná dokumentácie a jej vlastníctva, role a údržba.
Voliteľné:
- Nadväznosť IT služieb na firemné procesy a ich kritickosť.
- Ako sa tvoria DRP pre IT služby.
- Ako sa testuje a udržuje DRP.
Metodika ITIL
Cieľová skupina:
Odborníkom a špecialistom z útvarov informatiky (nielen), ktorí sa chcú zoznámiť s procesným riadením v oblasti dodávok IT služieb za pomoci "IT Infrastructure Library". Tá môže byť oi. predpokladom pre zavádzanie či zlepšovanie IT procesov, certifikáciu, atď..
Cieľ:
Cieľom rozvojového programu je oboznámiť účastníkov s princípmi globálnej "metodiky" ITIL, pomocou ktorej je možné certifikovať jednotlivca (kvalifikácia ITIL) alebo auditovať / certifikovať firmy (ISO 20000). Absolvovaní intenzívneho výcviku účastníkom umožní:
- Zorientovať sa, ako a prečo sa musí vyjasňovať očakávania medzi IT a užívateľom (zákazníkom).
- Objasniť, prečo dochádza k odlišnému pohľadu na oddelenie IT, ktoré sa stavajú do pozície "nezávislého" poskytovateľa IT služieb.
Obsah:
- Prehľad metodického rámca ITIL.
- Novinky ITILu.
- Procesné riadenie v IT službách.
- Čo znamená IT Service Management.
- Prehľad IT Infrastructure Library (ITIL).
- obsah, prehľad a využitie
- filozofie, prínosy
- knižnica procesov, funkcií, rolí, metrík, atď.
- Súvislosti s ISO 20000, SOX a auditom.
Z „ajťáka“ odborným konzultantom
Cieľová skupina:
Vzdelávací a rozvojový program je určený IT špecialistom, programátorom, technikom, vedúcim IT tímov.
Cieľ:
Na základe analytických rozhovorov so skúsenými IT špecialistami vznikol súhrn najčastejších nedorozumení, s ktorými sa v komunikácii s laikmi stretávajú. Zároveň vznikol tiež praktický návod, ako sa týmto chybám vyhnúť. Cieľom tohto programu je pomôcť účastníkom prekonať komunikačné bariéry dané špecifickou odbornosťou a umožniť im hľadať cesty k lepšiemu vzájomnému pochopeniu pri komunikácii s laikom. Absolvovanie intenzívneho vzdelávacieho programu účastníkom umožní:
- Osvojiť si základné techniky riadenia vlastného času a prioritizácia úloh.
- Naučiť sa aktívne komunikovať v rámci IT tímu a využívať vybraných asertívnych techník (asertívne nie, konštruktívna spätná väzba).
- Naučiť sa efektívne viesť rozhovor s IT laikom, získavať potrebné informácie a doviesť ho k jednoznačnému definovaniu požiadaviek.
- Naučiť sa zrozumiteľným jazykom argumentovať v situáciách, kedy je potrebné IT laikovi popísať technické / odborné komplikácie.
- Naučiť sa v priebehu rokovaní efektívne sebeprezentovat a posilňovať dobré meno firmy.
Obsah:
- Oblasť IT z pohľadu IT laika - ako nás IT laici vidia a čo od nás očakávajú?
- Time management v IT praxi, námety na efektívne riadenie vlastného pracovného času.
- Princíp proaktivity vo vzťahu tímovým kolegom aj IT laikom.
- Osobná zodpovednosť za komunikáciu a naplnenie jej cieľov v rámci IT tíme aj mimo neho, aktívne vedenie rozhovoru s kolegami i laikmi.
- Vybrané asertívne techniky v IT praxi.
Logistika
Logistika, ako získať pre firmu konkurenčnú výhodu
Cieľová skupina:
Vzdelávací program je určený manažérom, supervízorom a majstrom, ktorí potrebujú rozvíjať a prehlbovať znalosti v oblasti logistiky a pomocou týchto znalostí zvýšiť efektivitu existujúcich logistických procesov, zvýšiť spoľahlivosť a optimalizovať náklady.
Cieľ:
Cieľom programu je odovzdať účastníkom komplexný pohľad na oblasť logistiky a zabezpečiť, aby sa účastníci dozvedeli a prakticky si vyskúšali techniky či postupy, pomocou ktorých môžu zlepšiť logistické procesy a získať tak pre firmu výraznú konkurenčnú výhodu. Absolvovaní kurzu účastníkom umožní:
- Získať celkový pohľad na logistiku, zoznámiť sa s princípmi fungovania logistiky v kontexte firmy.
- Naučiť sa ako logistika podporuje rozvoj firmy, ako správne definovať zodpovednosti a právomoci.
- Naučiť sa chápať logistické procesy ako zdroj konkurenčnej výhody spoločnosti, definovať a presadzovať politiku logistiky vo firme.
- Naučiť sa analyzovať súčasný stav a stanoviť ciele logistiky a kľúčové ukazovatele a zaviesť logistický controlling.
- Zlepšiť logistické procesy vo svojej pôsobnosti.
Obsah:
- Logistika a výkonnosť firmy, zodpovednosti a právomoci.
- Vonkajšie prostredie a jeho vplyv na firmu a logistiku.
- Analýza situácie vo vlastnej spoločnosti, stanovenie cieľov.
- Logistické procesy a kontroling - metodika a prínos.
- Organizácie, komunikácia a vplyv na výkonnosť firmy.
- Moderné logistické koncepty, Supply Chain Management.
Logistická stratégia, ako podporiť firemné ciele a pozíciu na trhu
Cieľová skupina:
Vzdelávací program je určený manažérom, supervízorom a majstrom, ktorí potrebujú rozvíjať a prehlbovať znalosti v oblasti logistiky a pomocou týchto znalostí zvýšiť efektivitu existujúcich logistických procesov a zabezpečiť lepšiu podporu firemných cieľov a posilniť tak postavenie na trhu.
Cieľ:
Cieľom programu je vysvetliť účastníkom význam stanovenie logistickej stratégie vo firme a zabezpečiť, aby sa účastníci dozvedeli aj prakticky si vyskúšali metodiku a postupy, pomocou ktorých je možné túto stratégiu stanoviť. Absolvovaní kurzu účastníkom umožní:
- Zoznámiť sa s väzbou medzi cieľmi a stratégiou firmy a logistiky.
- Zoznámiť sa s variantmi logistických stratégií a naučiť sa rozpoznať, ktorá je pre ne najdôležitejšie.
- Naučiť sa metodiku stanovenia logistickej stratégie.
- Naučiť sa ako analyzovať súčasný stav, ako stanoviť ciele logistiky a ako vyhodnocovať ich dosahovanie.
- Zlepšiť systém plánovania a riadenia logistických procesov.
- Získať prehľad o informačných technológiách pre logistiku.
Obsah:
- Logistické ciele a ich väzba na výkonnosť firmy.
- Logistické stratégie, ich tvorba a väzba na vonkajšie prostredie.
- Analýza stavu logistiky a definovanie a presadzovanie stratégie.
- Logistické koncepcie, vzťah kvality, nákladov a pružnosti.
- Logistický audit, plány a metódy na zlepšenie stavu.
- Meranie výkonnosti, kvality a spoľahlivosti.
Riadenie logistiky, ako zvýšiť efektivitu, kvalitu a znížiť náklady
Cieľová skupina:
Vzdelávací program je určený manažérom, supervízorom a majstrom, ktorí potrebujú ďalej rozvíjať a prehlbovať znalosti v oblasti logistiky a pomocou týchto znalostí zlepšiť riadenie a kontrolu existujúcich logistických procesov a optimalizovať náklady a kvalitu.
Cieľ:
Cieľom programu je odovzdať účastníkom detailnejší pohľad na oblasť riadenia logistiky a zabezpečiť, aby sa účastníci dozvedeli a prakticky si vyskúšali rad techník alebo postupov, pomocou ktorých môžu zlepšiť riadenie a kontrolu logistických procesov a získať tak pre firmu výraznú konkurenčnú výhodu. Absolvovaní kurzu účastníkom umožní:
- Získať celkový pohľad na logistiku, zoznámiť sa s princípmi fungovania logistiky v kontexte firmy.
- Naučiť sa správne organizovať logistiku, nastaviť a rozvíjať logistický management systém.
- Naučiť sa identifikovať a vypočítať logistické výkony a náklady a nastaviť kľúčové ukazovatele.
- Zlepšiť logistické procesy prostredníctvom zavedenia controllingu.
Obsah:
- Logistické procesy, organizácia a komunikácia.
- Logistický management systém, hodnotenie úspešnosti.
- Optimalizácia reportingu, proces zlepšovania.
- Kľúčové ukazovatele - systém, štruktúra, príklady.
Riadenie zásob, ako zlepšiť služby zákazníkom a znížiť náklady
Cieľová skupina:
Vzdelávací program je určený manažérom, supervízorom, majstrom a plánovačom, ktorí potrebujú rozvíjať a prehlbovať znalosti v oblasti riadenia zásob a pomocou týchto znalostí zlepšiť existujúce logistické, výrobné a nákupné procesy a optimalizovať náklady.
Cieľ:
Cieľom programu je odovzdať účastníkom komplexný pohľad na oblasť riadenia zásob a zabezpečiť, aby sa účastníci dozvedeli a prakticky si vyskúšali rad techník alebo postupov, pomocou ktorých môžu zlepšiť zásobovacie procesy a optimalizovať hladinu zásob a zlepšiť tak služby zákazníkom a zároveň znížiť náklady. Absolvovaní kurzu účastníkom umožní:
- Získať celkový pohľad na riadenie zásob, zoznámiť sa s funkciou zásob v kontexte firmy.
- Naučiť sa ako identifikovať a používať kritériá pre kategorizáciu zásob.
- Naučiť sa ako určiť skladové položky a ako nastaviť hladiny zásob.
- Naučiť sa analyzovať súčasný stav a vypracovať systém na dopĺňanie zásob.
- Zlepšiť procesy riadenia zásob a optimalizovať náklady na držanie zásob.
Obsah:
- Funkcia a lokalizácia zásob, zásoby a náklady.
- Kategorizácia položiek, stanovenie skladových položiek.
- Nastavenie hladín zásob, predpoveď spotreby.
- Riadenie hladín zásob, doplňovanie zásob, veľkosť objednávok.
- Ako znížiť zásoby a vyhodnotiť ekonomiku systému riadenia zásob.
Skladovania, ako zlepšiť rýchlosť, spoľahlivosť a hospodárnosť
Cieľová skupina:
Vzdelávací program je určený manažérom, supervízorom a majstrom, ktorí potrebujú rozvíjať a prehlbovať znalosti v oblasti skladovania a pomocou týchto znalostí zvýšiť efektivitu existujúcich skladovacích, výrobných a distribučných procesov a optimalizovať tak náklady.
Cieľ:
Cieľom programu je odovzdať účastníkom komplexný pohľad na oblasť skladovania a zabezpečiť, aby sa účastníci dozvedeli aj prakticky vyskúšali možné varianty riešenia skladovacích operácií a boli schopní určiť možnosti zlepšenia skladovacích procesov a získať tak pre firmu výraznú konkurenčnú výhodu. Absolvovaní kurzu účastníkom umožní:
- Získať celkový pohľad na skladovanie, zoznámiť sa s možnosťami riešenia.
- Naučiť sa ako správne nastaviť skladové operácie aby podporovali rozvoj firmy.
- Zoznámiť sa s dostupnými skladovými systémami a skladovými technológiami.
- Naučiť sa analyzovať súčasný stav a stanoviť ciele a kľúčové ukazovatele a zaviesť hodnotenie výkonnosti.
- Zvýšiť efektivitu a kvalitu skladovacích procesov.
Obsah:
- Sklad a jeho funkcie.
- Prevádzka skladu, lokácia, skladové operácie, tok materiálu, manipulácia, balenie.
- Návrh a vybavenie skladu - zóny, vybavenie, skladovacie a manipulačná technika.
- Riadenie skladových operácií a ľudských zdrojov.
- Zabezpečenie skladu, bezpečnosť práce.
Nákup
Nákup, ako zvýšiť spoľahlivosť dodávok a znížiť náklady
Cieľová skupina:
Vzdelávací program je určený manažérom, supervízorom a samostatným nákupcom, ktorí potrebujú rozvíjať a prehlbovať znalosti v oblasti nákupu a pomocou týchto znalostí zvýšiť efektivitu existujúcich nákupných procesov, zvýšiť spoľahlivosť dodávok a znížiť nákupné ceny a optimalizovať náklady.
Cieľ:
Cieľom programu je odovzdať účastníkom komplexný pohľad na oblasť nákupu a zabezpečiť, aby sa účastníci dozvedeli aj prakticky vyskúšali techniky a postupy, pomocou ktorých môžu zlepšiť nákupné procesy a získať tak pre firmu výraznú konkurenčnú výhodu. Absolvovaní kurzu účastníkom umožní:
- Získať celkový pohľad na nákup, zoznámiť sa s princípmi fungovania nákupu v kontexte firmy.
- Naučiť sa ako nákupné stratégie podporuje rozvoj firmy a metodiku stanovenie tejto stratégie.
- Naučiť sa analyzovať súčasný stav a stanoviť ciele nákupu, nákupné postupy, kľúčové ukazovatele a zaviesť nákupné controlling.
- Efektívne organizovať operatívne nákup a zvýšiť výkonnosť nákupu.
Obsah:
- Nákup a výkonnosť firmy, matice strategického postavenia nákupu.
- Čo všetko je obsahom nákupu, role nákupu vo firme, strategický a operatívny nákup.
- Nákupné a zásobovacie stratégie, druhy nákupu a organizácie nákupu.
- Meranie výkonnosti, kvality a spoľahlivosti nákupu.
- Motivácia nákupného tímu.
Nákupné procesy, ako zvýšiť efektivitu a znížiť náklady
Cieľová skupina:
Vzdelávací program je určený manažérom, supervízorom a samostatným nákupcom, ktorí potrebujú ďalej rozvíjať a prehlbovať znalosti v kľúčových oblastiach nákupu a pomocou týchto znalostí zvýšiť efektivitu existujúcich nákupných procesov, zvýšiť spoľahlivosť dodávok a znížiť nákupné ceny a optimalizovať náklady.
Cieľ:
Cieľom programu je odovzdať účastníkom detailnejší pohľad na kľúčové oblasti nákupu a zabezpečiť, aby sa účastníci dozvedeli a prakticky si vyskúšali rad techník alebo postupov, pomocou ktorých môžu zlepšiť nákupné procesy a získať tak pre firmu výraznú konkurenčnú výhodu. Absolvovaní kurzu účastníkom umožní:
- Získať podrobnejší prehľad o kľúčových nákupných procesoch a väzbách medzi nimi a ostatnými úsekmi firmy.
- Naučiť sa ako nákupné stratégie podporuje rozvoj firmy a metodiku stanovenie tejto stratégie.
- Naučiť sa riadiť dodávateľa v nadväznosti na nákupné a firemnej stratégii.
- Naučiť sa analyzovať súčasný stav, stanoviť ciele nákupu a kľúčové ukazovatele a zaviesť nákupný controlling.
- Efektívne organizovať operatívny nákup a zvýšiť výkonnosť a spoľahlivosť nákupu.
Obsah:
- Nákupné procesy, organizácia a komunikácia.
- Nákupné postupy a kontrolné mechanizmy.
- Komoditné stratégie, riadenia cien a rizík.
- Riadenie a optimalizácia dodávateľov - výber, hodnotenie.
- Nákupný controlling - metodika a ukazovatele.
- Zmluvné vzťahy, etický kódex.
Výroba
Program pre majstrov vo výrobe alebo nie je majster ako MAJSTER
Cieľová skupina:
Vzdelávací a rozvojový program je určený vedúcim pracovníkom vo výrobných podnikoch, ktorí vo firme fungujú ako najnižšia úroveň manažmentu.
Cieľ:
Cieľom programu je odovzdať účastníkom základné manažérske zručnosti pri práci s tímom vrátane oblasti komunikácie, time managementu a sebariadenia. Absolvovanie vzdelávacieho programu účastníkom umožní:
- Zoznámiť sa so zodpovednosťou, vyplývajúcou z ich vedúcej úlohy a uvedomiť si ju.
- Vytvoriť vedúci štýl, orientovaný na ciele, na človeka a na tím.
- Zoznámiť sa so základnými komunikačnými technikami a naučiť sa ich používať.
- Zoznámiť sa s inštrumentmi vedenia ľudí a naučiť sa ich používať.
- Prebudiť v sebe chuť viesť ľudí aktívne a vedome.
- Stať sa vedúcimi osobnosťami s vlastným profilom.
- Zoznámiť sa s princípmi time managementu a sebariadenia.
Obsah:
MAJSTER vedie tím
- Zodpovednosť a úloha manažéra.
- Motivačné nástroje - prehľad.
- Základy vedenia, štýly vedenia.
- Prehľad všetkých inštrumentov vedenia.
- Základy spolupráce, riadenie spolupráce.
- Očakávajúci rozhovor ako základný manažérsky nástroj.
- Riadenie výkonu spolupracovníkov.
- Kontrola a spätná väzba ako nástroje vedenia.
- Riešenie kritických situácií (umenie dohody, transakčná analýza).
MAJSTER riadi seba a svoj čas
- Zásady pre stanovovanie priorít a plánovanie.
- Delegovanie ako nástroj time-managementu.
- Sebapoznanie ako cesta k práci na sebe.
- Zvládanie stresu a emočných situácií.
- Asertivita ako nástroj time-managementu a self-managementu.
MAJSTER komunikuje
- Rozdiely medzi manažérsku a "nemanažerskou" komunikáciou.
- Verbálna komunikácia a jej špecifiká (filter, otázky, načúvanie).
- Informačný transfer a jeho čistota (vysielač-prijímač).
- Neverbálna komunikácia a jej možnosti.
- Vedomie a podvedomie pri komunikácii (model ľadovca).
- Prezentačné zručnosti a rétorika.
- Zvládanie trémy, riadenie diskusií s publikom.
Riadenie výroby, ako zvýšiť efektivitu, kvalitu a znížiť náklady
Cieľová skupina:
Vzdelávací program je určený manažérom, supervízorom a majstrom, ktorí potrebujú rozvíjať a prehlbovať znalosti v oblasti metód riadenia výroby a pomocou týchto znalostí zvýšiť efektivitu a výkonnosť existujúcich výrobných procesov a optimalizovať náklady.
Cieľ:
Cieľom programu je odovzdať účastníkom komplexný pohľad na oblasť riadenia výroby a zabezpečiť, aby sa účastníci dozvedeli aj prakticky vyskúšali rad techník alebo postupov, pomocou ktorých môžu zlepšiť výrobné procesy a získať tak pre firmu výraznú konkurenčnú výhodu. Absolvovaní kurzu účastníkom umožní:
- Naučiť sa správne organizovať výrobu, nastaviť a rozvíjať výrobný management systém.
- Naučiť sa analyzovať súčasný stav a správne stanoviť ciele výroby a zaviesť výrobný controlling.
- Naučiť sa identifikovať a vypočítať výrobné výkony a náklady a nastaviť kľúčové ukazovatele.
- Efektívne organizovať výrobu a zvýšiť výkonnosť a produktivitu výroby.
Obsah:
- Systém plánovanie a riadenie výroby.
- Analýza súčasného stavu a definície cieľov výroby, zavedenie výrobného controllingu.
- Výrobné výkony, náklady a kapacita, ekonomika a kľúčové ukazovatele.
- Výrobné logistika, ako správne využívať funkciu MRP.
Radi Vám odpovieme na všetky otázky. Vyplňte prosím aj Vaše kontaktné údaje. Položky označené hviezdičkou (*) je nutné vyplniť.Chcete sa dozvedieť viac?
Je nutné vyplniť aspoň jedno z polí Email a Telefón.